Hugh Jackman táplálkozási tippjei

Hugh Jackman táplálkozási tippjei, tippek fogyáshoz, izomnöveléshez
 

Táplálkozás

Bízz a táplálkozási szentháromságban és maximalizáld az összes edzésed, szedj fel annyi izmot, amennyit szeretnél és égesd el a zsírt hatékonyan.

Kávé: a koffein még a legrosszabb reggeleidet is pörgőssé varázsolja. „Nem vagyok olyan férfi, aki edzés előtt fél meginni egy erős eszpresszót,” mondja Jackman. „Ad egy kis löketet, amit edzés közben tökéletesen hasznosíthatsz.”

Zabpehely: a szénhidrátok nincsenek a tiltólistán- csak találd meg a helyes arányt.”Én zabpelyhet reggeliztem, ebédre pedig édesburgonyát és barnarizst ettem,” mondja. 3 után már nem fogyasztottam semmilyen szénhidrátot. „Ha csak ezt az ez szabályt követnéd, akkor akár 5 kilót is fogyhatsz az első hónapban”.

Fehérje: fogyassz belőle sokat, hiszen így hamarabb regenerálódnak az izmaid edzés után. „1,3 g fehérjére van szükséged fél kilogrammonként, ez nagyjából 2 grammot jelent testsúlykilogrammonként. Mivel ő 90 kilóra szeretett volna felmenni, így 260 grammot evett naponta. Ez nagyjából 11 csirkemellnek felel meg, de beruházhatsz egy nagyobb adag proteinporba is.

Mentális felkészülés

Maradj az ideális testsúlyodnál, de 3-4 kg-ot ingadozhatsz. Elég rossz úgy elkezdeni edzeni, ha előtte semmit nem csináltál.

Első a fittség, az edzés a második. „Az én koromban elég nehéz megszabadulni a zsírtól,” mondja Jackman. Ő tudja, hogy ha szeretne izmot felszedni és definiáltabb izmokra vágyik, akkor elsősorban a fittségén kell javítani. „Fitt vagyok és vékony, ez tökéletes alap az izomnöveléshez.”

Építs izmot alvás közben. „Mindig van fehérjepor az ágyam mellett,” mondja Jackman. „Ha felébredek, megiszom mielőtt visszafeküdnék. Szinten tartja a metabolizmusom és regenerálja az izmokat is.”

Keményen eddz, ne fáradj el. A mentális állapotod is kihat a teljesítményedre.” A motiváció a legkeményebb dolog.” Ha alig tudod elvonszolni magad a konditeremig, akkor fordulj meg, menj haza és pihenj. Majd másnap visszatérsz.



from Men's Health Magyarország http://ift.tt/1LXZhdD
via IFTTT
0 Komentar untuk "Hugh Jackman táplálkozási tippjei"

 
Copyright © 2014 Berita Kesehatan - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info